kolmapäev, 3. november 2021

Väikese veesilma rajamine kiviktaimlasse. 2021

Nagu minu blogi vaatajad juba aru on saanud, siis sel aastal olen alustanud lausa kolme uue projektiga.

Ja nüüd siis kolmas - väikese veesilma rajamine. Tegelikult  lausa ebareaalne ettevõtmine. Miks, küsite kindlasti? Aga sellepärast, et mul ei ole aiamaal ei elektrit, ega ka vett. Loodan helde ja lahke looduse peale - palju päikest ja ka piisavalt vihma. Õnneks on mul olemas vihmaveerennid uue kasvuhoone külgede peal, kus saan tünnidesse vihmavett koguda. Ja puhta vee eest saab hoolitsema päikesepatarei peal purskkaev. Nii lähen siis täiesti ehku peale välja. Aga minu lööklause on alati olnud, et - Ega enne ei tea, kui ei katseta!
Ja nüüd mõned pildid tehtud tööst.

Esimene päev.

Teine päev.

Neljas päev. Keskmise augu sügavuseks kuskil 50 cm.

Kolmas päev.

1 kommentaar:

  1. Lugesin su postitust selle väikese veesilma ehitusest. Minul on nende koroonaaastatega ka valminud üks lombike, sai päris äga.
    Milline sinu lomp lõpuks välja sai nägema?

    VastaKustuta