kolmapäev, 3. november 2021

Ilupõõsaste ala rajamine.

Vot see oli mäletamisväärne sündmus. Juba ammu viskasin ma silma peale oma naabri aiamaale, kus suurt midagi enam ei toimunud. Naine suri raske haiguse tagajärjel ja mees käis vaid rohtu kasvanud aiamaad kaks aastat niitmas.

Kolm aastat tagasi, kui sain uue kasvuhoone, lubas naabrimees mul selle tema maa lõppu panna. Nii saigi tehtud ja paar aastat tegin ma kasvuhoonest edasi endale köögiviljamaad. 

Tänavu suvel aga oli ühel päeval naabrimees kõpsti mul korteriukse taga ja teatas, et ... Ma võin tema aiamaa osa ka endale võtta. Ausalt, mul jäi suu ka lahti. ma ei suutnud seda õnne uskuda. Olin ma seni pidanud ju läbi ajama oma kitsukese aiamaalapiga ja sinna kuhjanud läbisegi kõiksugu lilli ja põõsaid. Esimese matsuga ei osanud ma selle maaga kohe miskit ettegi võttagi. Kas hakata lilli panema, või mida veel? Esmalt sai välja kaevatud vanad põõsad, ainult kaks pojengi jätsin alles ja suure puhmaka roosasid mäginelke. Ja siis pahvatas - Osa maad läheb rosaariumi alla ja teisest poolest saab ilupõõsaste ala! Kuna mul tõesti polnud enam mingisugust tahtmist seda maad hakata üles kaevama, nagu ma rosaariumi alaga tegin. Ja nii saigi see alguse. Nüüdseks on istutatud ka ilupõõsad kohale, mis praegu aga veel liig väiksed, et kõikidest pilte panna. Küllap kevadel osad kindlasti juba õitsevad. Siis tulevad ka ilusamad pildid.

Läiklehine mahoonia.

Thunbergi kukerpuu `Dart`s Red Lady`



Nimetu peenraroos.

Värdforsüütia ‘Lynwood’

Picea glauca- kanada kuusk ´Conica´

Potentilla fruticosa Goldstar Kollane põõsasmaran.

Värd-jugapuu ‘HICKSII’

Puishortensia "Annabelle"

Cornus alba- siberi kontpuu ´Westonbirt

Kahjuks on peaaegu alati meepotis ka tilk tõrva - nüüd lahkus ka mees, abikaasale järele. Olgu muld neile kahele kerge! :8

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar