laupäev, 18. mai 2019

Maikuu, suur toomepuu, uhke ja õisi täis!

Just selliste sõnadega saab alustada selle kevade maikuu postitust. Kui kuu algus oli veel jahedavõitu, siis eilse ja tänase kohta saab öelda, et meil on juba suur suvi kohal! Ja seda õitemerd minu aiamaal ei jõua ära imestada. Olen õnnelik! olen võlutud!
See on esimene kevade minu aiamaal, kümne aasta jooksul, kus mul on kevadel nii palju õisi. Kindlasti on praegu põhilised just tulbid. Nartsissid kipuvad hilisemaks jääma, eriti vanad taluaia poeedinartsissid. Mõned varased sordid on nüüdseks juba ära õitsenud. Aga eks pildid räägivad juba iseenda eest!
Sellel kevadel sain ma lausa 35 lilletaime võrra rikkamaks. Tänud minu armsale sõbrale Marele!


Triumph "Washington"

CAPE COD – greigii tulpide sordirühma kuuluv tulp üllatab sind oma varase õitsemise ja suurte (kuni 10 cm pikkuste) kahevärviliste õitega. Endal tal kõrgus üle 30 cm ei küündi.

Triumph "Washington"




"White Prince"

Crispon Sweet – topeltnarmas ja veel roosa pealekauba! No mida veel tahta!. Madal kasv ( kuni 35 cm) teeb nad veelgi nunnukamateks. Hilised õitsejad.

Lapselapse kingitud võõrasema!


Kui kaua ma seda põõsast endale igatsesin ... ja nüüd on ta mul olemas.
Tuhkurenelas `Grefsheim`

Mägitulbid!

NIGHT CLUB – kuni 50 cm kõrguseks kasvavad mitmeõielised neoonlillakad-roosakad tulbid sobivad kontrasti tekitamiseks imehästi kokku sarnaste hiliste mitmeõieliste tulpidega nagu „Candy Club“ või „Dream Club“. Varred on pikad ja õitseaeg on samuti pikk. Ühel varrel võib korraga peal olla kuni 6 õit.

ANTOINETTE – NB! Ühel varrel mitu õit! See kaleidoskoopiline tulp avab oma õied kollase-valge-rohelisena.

Aja jooksul muutuvad kollaste õite servad vaarikapunaseks, hiljem sügavalt lõheroosaks. Mitmeõielise tulbina meenutab ta väikest lillebuketti, mille kõrguseks on kuni 60 cm.

Tema hakkab õitsema küllalt hilja ja õitseaega jätkub kauemaks, kuna varrel olevad 4-5 õit avanevad järk-järgult.

Lõhislehine varajane pojeng.


Pisike, aga vapper mandlipuu istik, kes juba ka õit näitab mulle.

Lindude joogialus.

Tõmmu kurekelle.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar